Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

U kunt de actuele status van uw bestelling bekijken op uw klanten-account. Indien beschikbaar kunnen wij u voorzien van een Track&Trace code.

 

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over het drukwerk?

Het is voor ons heel belangrijk dat u tevreden bent. Wij garanderen de beste kwaliteit tegen lage prijzen. In het onwaarschijnlijke geval van een defect aan de geleverde goederen, willen wij uw klacht zo snel en zo goed mogelijk afhandelen.

Vul daartoe dit klachtenformulier in en stuur het, samen met vijf voorbeelden van het drukwerk waar de klacht over gaat, naar het volgende adres:

De Boekdrukker
T.a.v.: Klantenservice
Herengracht 221
1016 BG Amsterdam

Zodra wij het formulier ontvangen hebben zal iemand van ons team onmiddellijk contact met u opnemen.

,

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren, dient u een email sturen naar [email protected].

In het algemeen is een annulering van uw bestelling mogelijk voordat deze verzonden is. We zijn daarbij wel genoodzaakt onze tijd en het materiaal dat we tot op het punt van annulering hebben gebruikt in rekening te brengen. Daarom geldt: hoe vroeger u annuleert, hoe minder het zal kosten. Er zal een klein bedrag in rekening worden gebracht als we uw ontwerp al verwerkt hebben en eventueel een drukproef al gemaakt hebben.


Let op
Er kunnen kosten verbonden zijn aan het annuleren van een reeds betaalde bestelling

,

Waar kan ik de huidige status van mijn bestelling vinden?

Als u ingelogd bent op uw accountpagina, kunt u alle relevante informatie en de status van uw bestelling zien onder “Besteloverzicht“.